Radiatorji na svetovni turneji
11. 02. 2009
Prav tako kot rock zvezde, so se na svetovno turnejo, poimenovano
Jaga Experience world tour, podali
radiatorji. Seveda ne peš, ampak, kot se za turnejo spodobi, z odštekanim tovornjakom
Jaga Experience. Tako zanimivo osvetljenega zagotovo ne boste zgrešili v temni noči.
V februarju so radiatorji obiskali tudi Ljubljanski grad in seveda smo se udeležili predstavitve. Filozofija podjetja presega tradicionalni kapitalistični način razmišljanja in temelji na petih vrednotah, ki jim sledijo vsi zaposleni. Nas so popolnoma prepričali.
Respect nature
“Pri izdelavi in pri kasnejši uporabi porabimo kar najmanj energije in surovin. Ponovno vzpostavljamo porušeno ravnovesje med človekom in okoljem.”
Awake the artist
“Vzpodbujamo ljudi, da iščejo načine, ki presegajo design. Izdelki naj omogočajo inovativnost in nadgradnjo produktov z lastnimi idejami.”
Dream a future
“Poiščimo ekološke poti v prihodnost in ustvarimo inovativne produkte. Predvidimo življenje brez energetskih virov, kot jih poznamo danes.”
Create emotion
“Življenje oblikujejo doživetja, ne izdelki. Jaga produkte povežemo z dogodki, ki izražajo strast, dinamiko in izkušnje.”
Building bridges
“Izmenjujemo svoje znanje, širimo mrežo, iščemo ljudi, ki so odprti za spremembe. Z združenimi močmi gradimo boljši svet.”
Foto in izbor fotografij: Renata Jozič u.d.i.a., Tekst: Špela Modic u.d.i.a., Renata Jozič u.d.i.a.
Oznake: oblikovanje, radiatorji